Kingo Cup

Kingo Cup er en uge med sportsturneringer for børn og unge i alderen 8-18 år, som Kingos Kirke har afholdt hver sommer siden 1996 i samarbejde med forskellige lokale samarbejdspartnere.

Den ligger hvert år i den første uge i skolernes sommerferie og bliver afviklet på Nørrebro.

Turneringen rummer typisk fodbold-, hockey- og høvdingebold-turneringer og er opdelt i forskellige aldersgrupper for de 8- til 18-årige. Den afsluttes med præmieoverrækkelse i kirkehaven ved Kingos Kirke.

Kingo Cup 2024

Kingo Cup 2024 blev afviklet i Mimersparken på Nørrebro mandag den 1. til torsdag den 4. juli - fire dage med fodbold- og høvdingebold-turneringer samt blandede konkurrencer i hold.

Kingo Cup 2024 blev arrangeret i samarbejde med Ungecenter Ydre Nørrebro og Den bemandede legeplads i Mimersparken og er desuden støttet af Nørrebro Lokaludvalg.

Uafhentede præmier kan afhentes i Kingos Kirke i kirkekontorets åbningstid på hverdage kl. 10-13.

Du kan også følge Kingo Cup på Facebook

For mere info skriv da til Camilla Alegre, karrésekretær i Kingos Kirke, på cva@km.dk